Stowarzyszenie
Edukacji i Postępu
STEP
    nie pamiętasz hasła? login: hasło:    
 
Facebook
 
kursy - konsultacje   
o konsultacjach   
społeczność e-SF   
wykładowcy   
jak uczymy   
zasady rezerwacji   
o nas/ kontakt   
dziekanat   
nasza infolinia   
  
LINKI >>>
do REGULAMINóW

... ZASADY REZERWACJI

Zmiana w zasadach rezerwacji - DEPOZYT STARTOWY

Było niemal regułą, że w wyniku prośby o potwierdzenie rezerwacji otrzymywaliśmy szczątkową ilość pozytywnych odpowiedzi... Takie sytuacje zdarzały się niestety zbyt często. Tracili na tym chętni rzeczywiście zainteresowani danym kursem, zniechęcały ich nieudane starty kursów. Co gorsza zdarzało się też, że w ślad za wcześniejszymi potwierdzeniami nie wpływały potem wpłaty na ustalony już start kursu.

Skonsultowaliśmy z Wami ten problem i ideę DEPOZYTU STARTOWEGO w wysokości 50 zł, gwarantującego potwierdzenie i start kursu i otrzymaliśmy wyłącznie pozytywne opinie. Depozyt dotyczy pierwszego z rezerwowanych, startującego kursu. Wchodzi on w życie razem z nowymi fukcjami: MOIM PROFILEMKONTAKTAMI.


Jaka jest procedura? W zajawce kursu i w jego programie, po kliknięciu w więcej



są wyświetlane następujące jego statusy:

    data rozpoczęcia – nieustalona
    postępy rezerwacji: 4 os. /10 miejsc

      Status ten oznacza, że ilość 4-ch rezerwacji nie pozwala jeszcze na podanie daty rozpoczęcia kursu. Data startu zostanie podana po wykonaniu 7 rezerwacji, a mówiąc dokładniej - po procedurze otrzymania potwierdzeń, która jest opisana poniżej; zwykle na ok. 2 tygodnie od tego momentu.

    data rozpoczęcia – nieustalona
    postępy rezerwacji: 8 os. /10 miejsc

      Gdy w postępach rezerwacji pojawia się wreszcie status 7-8 rezerwacji rozpoczynamy procedurę startu prosząc o potwierdzenie zainteresowania kursem i o wpłacenie depozytu, a następnie - jeśli takich potwierdzeń jest min. 7 - zostaje zaproponowana data startu kursu. W tym momencie zostaje wysłany mejl do rezerwujących o tym fakcie oraz sygnał do uzupełnienia płatności - lub delegowania opłaty z ZASIL KONTO.
      UWAGA: od czwartku poprzedzającego start kursu, status pokazuje ilość ZAPŁACONYCH REZERWACJI. Oznacza to, że nawet jeśli wcześniej był podawany status - lista rezerwowa - to od tego momentu rezerwacje niezapłacone przechodzą do kursu-folderu NIEZDECYDOWANI (wyświetlanego rezerwującemu jako jego kurs), a wolne miejsca mogą być rezerwowane i zamówione w kolejności wpłaty.
      Z chwilą skompletowania kursu folder NIEZDECYDOWANI zostaje skasowany.

      UWAGA: Generalną zasadą jest, że kurs startuje z min. 7-ma studentami; taka grupa daje większe szanse na wzajemne doświadczenia, naukę również na błędach innych. Więcej w REGULAMINIE REZERWACJI.

    data rozpoczęcia – podana np. 10-01-2006
    postępy rezerwacji: lista rezerwowa

      Taki status - lista rezerwowa - może być również wyświetlany zanim zostanie podana data startu kursu (w obydwu przypadkach system akceptuje maks. 15 rezerwacji).
      Czyli ponad 10 do 15 rezerwacje nadal są przyjmowane - co prawda jako umownie nazwane "rezerwowymi" - gdyż i tak finalnie decydująca jest płatność, która od 7 dnia przed startem kursu jest traktowana równorzędnie z pierwszą dziesiątką rezerwujących. Wtedy właśnie, w nieopłacone jeszcze miejsca z rezerwacji z pierwszych 10 pozycji mogą wejść w kolejności płatności nowi chętni, rezerwujący już w czasie statusu lista rezerwowa.
      UWAGA: Rezerwując kurs w ostatnim tygodniu przed jego rozpoczęciem - a szczególnie chcąc dołączyć do już trwającego - wykonaj bezzwłocznie opłatę oraz poinformuj nas o tym mejlem na rezerwacja@e-szkolafotografii.pl

    ... Rezerwowanie kursów

      odbywa się wyłącznie poprzez kliknięcie w guzik REZERWUJĘ na stronie kursy - konsultacje lub na stronie z programem kursu (po kliknięciu >więcej).

      Po zalogowaniu się uczestnika (konieczna wcześniejsza rejestracja) system umożliwia rezerwację wybranego kursu/ konsultacji, jak również pokazuje na stronie, poniżej linków głównych - trzy dodatkowe linki do stron uczestnika - Mój Profil, KONTAKTY oraz moja edukacja. Uzupełnij swe dane - imię i nazwisko - przed pierwszą płatnością jaką jest DEPOZYT STARTOWY!

      Uczestnicy na bieżąco kontrolują stan zarezerwowanego kursu ze strony kursy i konsultacje oraz status swojej rezerwacji z zakładki moja edukacja, dostępnego pod zakładkami głównymi po zalogowaniu się.

      Uczestnicy którzy dokonali wpłaty uzyskują ze swej strony moja edukacja dostęp do KLASY kursu.

      Rezerwując kurs w ostatnim tygodniu przed jego rozpoczęciem - a szczególnie chcąc dołączyć do już trwającego - wykonaj bezzwłocznie opłatę oraz poinformuj nas o tym mejlem na rezerwacja@e-szkolafotografii.pl

    ... Jaka jest istota aktualnego systemu rezerwacji?

      Uczestnicy mogą robić kilka rezerwacji bez potrzeby płacenia. Obserwują stan interesujących ich kursów. I czekają na dwa sygnały - pierwszy: potwierdź - proponujemy termin; drugi mejl: zapłać - kurs startuje we wskazanym terminie.

    ... ZASIL KONTO - pewność i właściwa decyzja

      Jedna wniesiona opłata do ZASIL KONTO daje możliwość wejścia do aktywnych już KLAS na tydzień przed ich startem, aby podjąć decyzję który kurs wybrać.

      Wejście do KLASY oznacza poznanie jej funkcjonowania, w szczególności:

      • poznanie credo wykładowcy oraz pierwszego materiału o kursie i wcześniejszą możliwość przygotowania się
      • poznanie innych uczestników
      • Po podjęciu decyzji uczestnik przesyła maila "delegującego" opłatę z ZASIL KONTO na wskazany kurs.

    ... Przed wykonaniem REZERWACJI

      uczestnik jest zobligowany do zapoznania się z REGULAMINAMI REZERWACJI i PŁATNOŚCI oraz REGULAMINEM UCZESTNIKA e-sf.

      Wykonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją treści REGULAMINU UCZESTNIKA e-sf. Wszystkie regulaminy są dostępne w linkach na górze tej strony.

    Jesteśmy ciekawi Państwa opinii na temat aktualnych zasad rezerwacji. Będą one wskazówką dla nas w naszych dążeniach do jak najsprawniejszego funkcjonowania e-sf.
    Czekamy na Wasze uwagi – piszcie [infoMALPAe-szkolafotografii.pl]

 
e-Szkoła Fotografii, 2005-2024 © Janusz Kobyliński